CO TO JEST POLITYKA PRYWATNOŚCI
Nasza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Klientów przez stronę internetową www.ken-med.pl (dalej zwaną: „Witryną” lub „stroną internetową”) przez firmę KEN-MED Sp. z o.o. Aleja Komisji Edukacji Narodowej 105, 02-777 Warszawa, NIP 9512538463
Administratorem danych osobowych Użytkownika jest firma KEN-MED Sp. z o.o. Aleja Komisji Edukacji Narodowej 105, 02-777 Warszawa, NIP 9512538463, zwana dalej „Usługodawcą” lub „Sprzedawcą”. Nasza firma dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania prywatności Klientów i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny, dokonywania zamówień przez formularz kontaktowy oraz realizacji usługi.
WARUNKI KORZYSTANIA Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO
Pełne korzystanie z Formularza Kontaktu w sposób umożliwiający przesłanie zapytania nie wymaga posiadania Konta przez Klienta i zalogowania się na nie. Pozostałe warunki korzystania z formularza kontaktowego:
1. Korzystanie z Formularza Kontaktu zaczyna się z chwilą rozpoczęcia przez Klienta jego uzupełniania, poprzez uzupełnienie i wysłanie formularza, który znajduje się na stronie www.ken-med.pl
2. Wysłanie zapytania za pomocą Formularza Kontaktu następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza i (2) kliknięciu pola „Wyślij” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych lub zaprzestania składania Zapytania.
3. W Formularzu Kontaktu niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, oraz treści zapytania.
4. Usługa Elektroniczna Formularza Kontaktu świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zapytania za jego pośrednictwem.
JAKIE DANE ZBIERA STRONA PRZY SKŁADANIU ZAPYTANIA / ZAMÓWIENIA PRZEZ FORMULARZ?
Witryna będzie zbierała od Klientów następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych
form komunikacji, w przypadku dokonywania zapytań/zamówień przez formularz:
1) nazwisko i imię,
2) adres poczty elektronicznej,
3) numer telefonu.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne lecz konieczne dla dokonania zapytania w ramach Witryny. Klient, przesyłając zapytanie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Usługodawcę.
PLIKI COOKIES W SERWISIE INTERNETOWYM
Jakie dane są zbierane automatycznie podczas korzystania z Witryny?
Witryna nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez stronę internetową i przechowywane na komputerze Klienta zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Klienta z Witryny. Pliki cookies wykorzystywane są w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Klientom interesujących informacji. Pliki cookies wykorzystywane przez Witrynę mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Klientów z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie Klientowi z Witryny. W każdym wypadku Klient może zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Klient korzysta.
Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Serwisu Internetowego w następujących celach:
- realizacji podstawowych funkcjonalności witryny takich jak statystyki wejść na stronie
- dostosowywania zawartości Serwisu Internetowego do indywidualnych preferencji Klienta
- zapamiętywania lokalizacji IP, strefy czasowej;
- personalizacji i publikacji treści reklamowych zamieszczanych w Serwisie, zgodnych z zainteresowaniami Usługobiorców.
- re-marketingu, czyli działania reklamowego, w którym po utworzeniu odpowiednich list re-marketingowych na podstawie wybranych cech zachowań (za pomocą Google Analytics), kierowane są reklamy banerowe, które wyświetlają się użytkownikom podczas odwiedzania rożnych stron internetowych w sieci reklamowej Google.
UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI
W celu realizacji umowy Witryna może udostępniać zebrane od Klienta dane osobowe partnerom w tym np. firmom kurierskim, kurierom, operatorom systemów płatności. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Klienta informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
PYTANIA I ZASTRZEŻENIA
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub zastrzeżenia do powyższej Polityki Prywatności prosimy o kontakt z naszym biurem pod adresem lecznica@ken-med.pl